reede, 22. oktoober 2010

Enesehinnang läbitud kursuse kohta

Olles läbinud nüüd lisaks Haridustehnoloogia kursusele ka aine Haridustehnoloogia erivajadustega inimestele, leian, et mõlemad on olnud vajalikud ja tulevad mulle kindlasti tulevikus minu töös kasuks. Infotehnoloogia on hea ja kättesaadav vahend elu lihtsamaks muutmiseks, lisaks annab see võimaluse olla maailmaga ühenduses ning uudistega kursis.

Enne seda ainet ei teadnud ma, et erivajadustega inimeste jaoks on loodud nii palju erinevaid vahendeid, et nende arvutikasutamist hõlbustada. Lisaks on olemas ka validaator, mis kontrollib kodulehtede sobivust erivajadustega inimestele, seda eelkõige ekraanilugeja jaoks. Olen kontrollinud mõnda lehekülge, mida igapäevaselt kasutan ja ükski neist pole kahjuks veel validaatorit läbinud. See aine andis aga taas tervele kursusele tudengitele teadmise selle olulisusest ning tulevikus oleme meie need, kes oskavad juhtida itimeeste tähelepanu vigade parandamisele. Ennast ma nii pädevaks ei pea, et hakkaks veel kodulehti tegema, jään pigem blogi juurde.

Kursus on olnud hea ka selle poolest, et sain tutvuda lähemalt erivajadustega inimeste ja haridustehnoloogiaga, saanud teada kuidas on olukord muutunud aja jooksul, millised on olnud abivahendid varem ja kuidas on need täiustunud. Muidugi oli vajalik ka kodulehe tegemine, eriti selle sobivaks muutmine validaatori läbimiseks. Kahjuks pole mul veel õnnestunud kõikidest vigadest lahti saada, kuid ma üritan veel, et neid saaks võimalikult vähe või isegi üldse mitte, kõike selleks, et ma saaksin uhke olla oma kodulehe üle, sest see on sobiv uurimiseks ka erivajadustega inimestele.

Õppida aitas minu puhul see, et aine ja need kodutööd olid hea võimalus ka haridustehnoloogia poole pealt eriliste inimeste erivajadusi mõista. Nemad ei näe kõike nii nagu näeme meie, paljud inimesed vajavad arvuti ja interneti kasutamiseks abivahendeid, millest sain aine jooksul hea ülevaate. Nii saan tulevikus olla veelgi kasulikum erivajadustega inimeste jaoks oma erialal töötades.

1 kommentaar:

  1. Tänan, on tore lugeda, kuidas teie suhtumine professionaalselt on muutunud ja just selles suunas, kus te tulevikus tööle hakkate. Ärge jätke jonni, püüdke oma koduleht validaatorist läbi saada. Edu edaspidiseks!

    VastaKustuta