reede, 24. september 2010

Ülesanne 2

Minu koduleht.

Kuigi see polnud päris esimene kord mul mingi aine jaoks niimoodi html koodidega kodulehte teha, ei olnud see sellegipoolest palju kergem nagu oleks võinud arvata. Et koduleht tuleks ilus ja loetav, tuleb enne pikalt pusida ja katsetada ja koodide kirjutamisega vaeva näha. Lisaks otsida pilte, materjale ja mis kõige tähtsam - kodulehe teema. Mina valisin teemaks liblikad sellepärast, et see oli esimene teema, mis mul antud hetkel loengus kõige esimesena pähe tuli. Esimeseks proovipildiks valisin samuti kohe liblika ning kuna see nii ilus paistis, siis otsustasin, et sinna see jääma peabki. Niisiis saab minu kodulehelt infot paari liblikaliigi kohta ja ka nendest pilte näha.

Iseenesest see koodide kirjutamine ju väga keeruline polegi, kõik saab ju internetist kopeerida. Hoopis keerulisem oli minu arvates see proovimine mitut moodi, et saada soovitud tulemus. Piltide lisamisega tuli samuti palju vaeva näha, kuidagi ei tahtnud need esimese korraga üles minna ja end kohe nähtavaks teha. Lõpuks pärast pikka pusimist ja tulemuste mittenägemist olin nii nördinud, et otsustasin jätta need pildikoodid nii nagu on ja laadisin hot-i üles, et hiljem loengus õppejõult abi paluda. Kuid siis, oh üllatust, pildid olid järsku nähtaval ja mul meel jälle rõõmus.

Varasemate kodulehtede juures pole ma pidanud kontrollima validaatoris oma kodulehe sobivust erivajadustega inimeste jaoks. Tuleb tunnistada, et sellega olen ma jänni jäänud ning mingil imelikul moel on neid nädalaga (kui ma pole kodulehte muutnudki) üle poole erroritest juurde tulnud. Kui varasemalt olid seal ainult mõned vead "<"  nende märkide kohta, siis nüüd on neid nii palju juurde tekkinud ja see, et ma neid kustutan ja uusi asemele trükin, ei muuda midagi. Aga ega ma veel ei jäta jonni ja üritan edasi ning loodetavasti läbib mu koduleht üsna pea validaatori.

1 kommentaar:

  1. Tubli Diaana, jonni ei tohi kunagi jätta! Teie koduleht on väga armas ja hoian pöialt, et saaksite oma lehe ka standardile vastavaks ehk seda, et teie leht läbiks validaatori. Kui ikka midagi ei aita, siis pöörduge isiklikult Kaido Kikkase poole. Tema kontaktandmed on ju meie kursuselehel.

    VastaKustuta